BOUDOIR / GLAMOUR

Milé klientky,

předem bych Vám chtěla moc poděkovat za Váš zájem, a pokud se rozhodnete využít našich služeb, vynasnažíme se, abyste se cítily nejen co nejlépe, ale vždy si rády zavzpomínaly na tento nevšední zážitek a Vaše fotografie si prohlížely často a s oblibou.

 “ Focení ve stylu boudoir  jsou velmi vkusné snímky, které ve Vás  podtrhnou ženskost a smyslnost. „

Jak se na focení připravit a co si mám vzít na sebe?

Na focení je třeba se připravit nejen duševně, ale myslet i na své tělo a dodržet pár zásad, které nám  napomohou dosáhnout těch nejlepších výsledků. Dopřejte si péči v podobě manikúry a pedikúry a poslední týden před samotným focením se vyhněte návštěvě solária, spíše své tělo hydratujte a na den „D“  se pokuste co nejlépe vyspat (do krásy:)).

Pokud se stane, že vyrazí nějaký ten pupínek, určitě ho nechte být, v rukách  mé šikovné vizážistky a  následné pc retuše,   po něm nebude ani památky. Nežádoucí chloupky odstraňte . Vlasům věnujte také pozornost,  na focení je mějte umyté, avšak konečnou úpravu nechte na vizážistce, stejně tak líčení, proto bude lepší, když rovnou dorazíte bez make-upu.

Jestli si lámete hlavu, co na sebe, tak vždy každé ženě radím, aby si přinesla spíše více prádla a až na místě společně dovybereme ty  nejvhodnější kousky.

Nejvíce lichotivé je např.:

jednoduchý černý korzet nebo košilka

spodní prádlo, možno i s podvazky

různé druhy svetrů

elegantní večerní šaty, koktejlky, tunika

klasické džíny v kombinaci s podprsenkou

Nezapomeňte také na různé doplňky: náušnice, náramky.  cokoliv, k čemu máte vztah, nebo si jen myslíte, že by mohlo být vhodné nebo zajímavé. Určitě také nezapomeňte na boty s vysokým podpatkem, vhodné zvláště pro ženy s menší postavou.

Pokud cítíte nějaké obavy, nebo se jen strachujete z odhalenějšího focení, tak se opravdu nebojte, vždy se vynasnažím vyhovět veškerým Vašim přáním a potřebám. Nikdo Vás nebude nutit do něčeho, co nebudete chtít. Budete se divit,  jaká je při focení legrace a všechny předsudky náhle zmizí a společně si to užijeme:).

Těším se na Vás, D.


BOUDOIR/GLAMOUR FOTOGRAFIE

3 500,-

 

cena zahrnuje cca 2hod. focení vystřídání 2-3 stylů v odborných rukou vizážistky (líčení, účes)

  10 nejvydařenějších záběrů dle Vašeho výběru.   ·

Digitální úpravy, propracovanější retuš (zjemnění pleti, akné a odstranění červených očí) ·

DVD se všemi objednanými fotografiemi v odpovídající tiskové kvalitě i v rozlišení pro web

Další upravená fotografie: 100,-Kč

Všechny vybrané záběry dostanete v barevném a čb provedení v plné velikosti a kvalitě, vypálené na DVD v elegantním balení.

    Požadavky na úpravy, nad rámec balíčku, účtuji cenou 250 Kč.

Ostatní fotografie nafocené během fotografování neposkytuji. Také neposkytuji neupravené formáty JPG a RAW.Vyhotovení náhledů do týdne.

Cena  je splatná hned v den po samotném focení.

Fotografování probíhá většinou přímo v mém studiu, nebo při vyhlášení akce ve vhodných prostorech.    

Nejsem plátce DPH

IČO 75330768